Fontos tippek és tanácsok a jó hírnévmenedzsmenthez
Az Ön cége jelenti Önnek a világot? Jó kapcsolatot kell kialakítania ügyfeleivel, ha azt szeretné, hogy sikeres legyen. A hírnévmenedzsment a játék neve. Olvasson tovább, hogy hasznos tippeket tudjon meg a jó hírnév fenntartásához.
Online jelenlétének növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan oldalak, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn segítenek az online és offline üzleti jelenlét kiépítésében. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen posztolnia kell státuszokat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi médiaoldalon keresztül, használjon kulcsszavakat, és olyan információkat adjon olvasóinak, amelyekre valóban szükségük van.
Ahhoz, hogy jobban odafigyeljen üzleti hírnevére, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy olyan e-mail, amelyet naponta kap, és amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
A legjobb módja a hírneve kezelésének egyszerűen az, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt mindenkinek, akivel kapcsolatba kerül. Ha mindenki elégedett, akkor csak pozitív dolgokat mondanak, vagy éppen semmit. A szájpropaganda a legerősebb reklám, mert ingyenes és megállíthatatlan. Gondoskodjon róla, hogy soha senkinek ne legyen oka rosszat mondani Önnek.
Tegyen közzé moderálási irányelveket minden egyes weboldalán és közösségi médiaoldalán. Az irányelvek közzétételével látogatói tudni fogják, hogy mi az elfogadható és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a közösségi médiaoldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, ami nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és adjon magyarázatot arra, hogy miért távolították el a bejegyzést.
Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön az ügyfélnek egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.
Ha nyilvános baklövést követ el, mutassa meg a világnak, hogy érett, és kérjen bocsánatot. Mindenki követ el hibákat, de nagy ember kell ahhoz, hogy ezt elismerje. Ha az emberek látják, hogy valóban bocsánatot kér az elkövetett hibákért, akkor valószínűbbé válik, hogy a jövőben is együtt fognak önnel dolgozni.
Hol vannak az ügyfelei? Ha tudja, hogy van egy hely, amit az ügyfelei szeretnek, akkor rendszeresen menjen oda, Azzal, hogy oda megy, ahol az ügyfelei vannak, jobban megismerheti őket, és jobb szolgáltatást nyújthat. A társasági környezet segít nekik abban, hogy könnyebben megnyíljanak Önnek.
Személyre szabja minden egyes válaszát. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon személyesen minden egyes választ, mintha szemtől szemben beszélgetne az ügyfelével. Ügyfelei tudni fogják, ha sablonokat használ, és úgy fogják érezni, mintha nem érdekelné a véleményük vagy az üzletük.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy csírájában elnyomja a negatív zúgást. Ezt megteheti úgy, hogy Google Alerteket állít be a vállalat nevére, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Ahogy ez a cikk az elején megmutatta, ha Önnek fontos a vállalkozása, akkor biztosnak kell lennie abban, hogy az ügyfelei is fontosak számára. A hírnév az alapvető eszköz. Használja az itt tanult nagyszerű tippeket és dolgokat, hogy gondoskodjon a hírnevéről.
fozotejszin, royal food hungary kft, royal food hungary kft, cottage cheese szendvicskrém, szeletelt cheddar sajt, kávé disztribútor, castelli kft, castelli kft, vodkanarancs, white on white
4. cottage cheese szendvicskrém
fozotejszin, royal food hungary kft, royal food hungary kft, cottage cheese szendvicskrém, szeletelt cheddar sajt, kávé disztribútor, castelli kft, castelli kft, vodkanarancs, white on white