Social Media Marketing trükkök, hogy növelje a vállalkozását
Ha valamit tudni kell manapság az internetről, akkor az az, hogy a közösségi médiában népszerűvé lehet válni. Sok vállalkozó azonban még nem kezdte el használni ezeket az oldalakat arra, hogy olyan kapcsolatokat alakítson ki az emberekkel, amelyek az üzlet növekedéséhez vezetnek. A következő tippek javítják minden olyan vállalat nyereségét, amely időt szán a használatukra.
Amikor kiárusítást vagy különleges promóciót tart, érdemes a közösségi médiát használni a népszerűsítésre. A Facebookon, a Twitteren, egy blogon és bármilyen más közösségi oldalon közzéteheti, amit használ, és az eladását több száz, ha nem több ezer ember láthatja. Ez egy gyors és ingyenes módja annak, hogy az emberek tudomást szerezzenek az akcióiról.
Maradjon mindig pozitív, amikor a közösségi médián keresztül marketingel. Az emberek szeretnek másokkal és olyan dolgokkal foglalkozni, amelyek jó érzéssel töltik el őket. Ha rossz szájízzel vagy negatív kijelentésekkel illet másokat, az ahhoz vezethet, hogy mások negatívan tekintenek a termékére vagy szolgáltatására. Ezt tartsa szem előtt a személyes oldalán is, ha van ilyen oldala.
Annak érdekében, hogy növelje ügyfelei vágyát a közösségi médiaoldalai iránt, legyenek olyan exkluzív ajánlatai, amelyeket csak akkor kaphatnak meg, ha követik Önt. Nagyobb valószínűséggel követik majd ha csak így juthatnak ajánlatokhoz.
Mindig könnyítse meg a weboldalán szörfölők számára, hogy feliratkozással megtalálják profilját az általuk használt közösségi médiában. Az emberek ma már megszokták, hogy minden nap használják a közösségi oldalakat, ezért a Twitteren, Linkedinen vagy Facebookon keresztül történő gyors hozzáférés biztosítása remek módszer arra, hogy azonnal hozzáférjenek az Ön információihoz, amikor Ön posztol.
A közösségi média marketingstratégiák alkalmazása nagyszerű módja lehet az ügyfélkörrel való kapcsolattartásnak és a kapcsolatok kialakításának. Azok az ügyfelek, akik barátságot kötnek Önnel a Facebookon, vagy követik Önt a Twitteren, ezt szívesen teszik. Hallani akarnak Önről. Ezért értesítheti őket a hamarosan megjelenő új termékekről, eladásokról és kedvezményekről, vagy akár csak az Ön vállalkozásával és iparágával kapcsolatos információkról anélkül, hogy attól kellene tartania, hogy túl tolakodó lenne.
A közösségi média marketingje során adjon díjakat a kedvelőknek vagy követőknek. Ajándékutalványokat vagy a termékével kapcsolatos érdekes dolgokat ajándékozzon a századik, ezredik és milliomodik követőjének. Ez nem csak arra ösztönzi majd az embereket, hogy feliratkozzanak a tartalmaira, de a nyertes egy életen át arról fog áradozni, hogy milyen nagyszerű az adott kütyü.
Ismerje meg a közösségi oldalakon a posztolási szokásokat. Sok ilyen oldal forgalmi csúcsidőszaka reggel 7, délután 5 és este 10 óra, és ezek azok az időpontok, amikor mindenképpen érdemes valami újat posztolnia. Ha ennél a három alkalomnál többször posztol, ügyeljen arra, hogy valami egyedit és érdekeset tegyen közzé, de korlátozza a napi posztok számát.
Ha a közösségi média marketingkampánya magában foglalja a Twittert, szerezze meg a lehető legtöbb követőt. Az, hogy egy szervezetnek hány Twitter-követője van, a mai világban már komoly mércének számít. A vállalatok mindig szívesen látják, hogy a Twitter-csatornájuknak több követője van, mint a versenytársaiknak, és ezt gyorsan fel is hívják fel a figyelmet ügyfeleikre. Önnek is ezt kellene tennie.
Próbáljon meg időérzékeny ajánlatokat és kuponokat használni, hogy a közösségi médiaoldalaival kapcsolatos pezsgést generáljon. Ha az emberek úgy gondolják, hogy gyorsan kell cselekedniük, amikor egy ajánlat megjelenik, gyakrabban fogják ellenőrizni a hírfolyamodat, hogy ők is részesülhessenek a mókából. Ez azt is eredményezi, hogy a nézők hajlamosabbak lesznek megosztani az Ön által közzétett információkat.
Soha ne engedje, hogy a konkurencia ellopja az ügyfélkörét. Ezeknek a tanácsoknak a felhasználásával a leghatékonyabb közösségi médiatervet dolgozhatja ki. Egy erős közösségi média marketingkampány megkönnyíti, hogy kapcsolatot teremtsen ügyfeleivel.