Javítsa üzleti hírnevét ezekkel a praktikus tanácsokkal.
A hírnév nagyon fontos a vállalkozások számára. A rossz hírnév elűzi a vásárlókat. A jó hírnév viszont megtartja őket, hogy visszatérjenek. Mivel a vevők és az ügyfelek létfontosságúak az Ön vállalkozása számára, a hírneve is az. Tartsa szem előtt az alábbi tippeket, hogy vállalkozása pozitív módon maradjon meg az ügyfelek emlékezetében.
Mielőtt túl sok erőfeszítést fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mekkora összegre van szüksége, ha egyáltalán van rá szüksége. Keresse meg vállalkozását a Google segítségével. Negatív találatok jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.
Ne feledje, hogy az online és a személyes hírneve egyaránt számít. Sokan vannak, akik személyesen nagyszerűek, de az interneten keresztül mégsem túl nagyszerűek az ügyfelekkel. Mindkét esetben kedvesnek kell lennie, mivel fogalma sincs arról, hogy ez az ügyfél olyan negatív információkat fog-e terjeszteni, amelyek tönkretehetik Önt.
Írjon cikkeket más oldalakon a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sok embernek segíthet abban, hogy profinak lássák Önt. Cikkeit nevével, cégével és a weboldalára mutató hivatkozással fejezze be. Az, hogy hol ír az vállalkozása céljától, a hiánypótlásától és a célközönségétől függ. Igyekezzen a tartalmat a lehető legjobban illeszteni ezekhez a tételekhez.
Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és a szleng használatát.Mindig legyen professzionális. Ugyanúgy reagáljon a hozzászólásokra, mint ahogyan azt az ügyfeleinek tenné egy személyes találkozón. Használjon megfelelő nyelvet, és minden válaszát lektorálja, mielőtt közzéteszi.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív híreket csírájában elfojtja. Ezt megteheti úgy, hogy Google Alerteket állít be a vállalat nevére, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Ahhoz, hogy növelje vállalkozásának hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék vállalatát. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és üzleti hírneve javulni fog.
Győződjön meg róla, hogy elolvassa az Önnel közvetlen versenyben lévő összes vállalat rossz értékelését. Ez jó képet fog adni arról, hogy mit kellett elkerülni ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Bár nincs semmi, ami minden ügyfélnek megfelel, ez mindenképpen segít megtalálni az arany középutat.
Legyen nagyon óvatos minden olyan információval, amelyet úgy dönt, hogy megoszt az interneten keresztül. Legyen éber, mert fogalma sincs, hogyan hasznosíthatják azt mások később. Még ha csak néhány ember fér is hozzá a közösségi média fiókjaihoz, fontos, hogy óvatos legyen.
Rendelkezzen tervvel arra vonatkozóan, hogy miként kezelje azokat a személyeket, akik számos rossz véleményt tesznek közzé azzal a szándékkal, hogy kárt okozzanak vállalkozásának. Jobb, ha van egy terv, és soha nem lesz rá szükség, mintha egy ilyen támadás áldozatává válna, és nem ismeri a jogait, és fogalma sincs arról, hogyan kezelje a helyzetet.
Nem számít, hogy mi a vállalkozása, a hírneve, amelyet fenntart, létfontosságú annak sikeréhez. Minél jobb a hírneve, annál jobban fog működni a vállalkozása. Tartsa vállalkozását sikeresen az alábbi hasznos tippek és trükkök segítségével, valamint a vállalkozás hírnevének kezelésére fordított energiájával.