Email marketing tippek, trükkök és technikák a sikerhez.
Sok embernek fogalma sincs arról, hogyan lehet sikeresen növelni az online vállalkozásukat az e-mail marketing segítségével. Ha ismeri a profik által használt néhány tippet, akkor semmi akadálya annak, hogy egyszerű email marketing erőfeszítésekkel tartsa fenn ügyfelei érdeklődését vállalkozása iránt. Ez a cikk tartalmaz néhány hasznos tanácsot, amely megmutatja, hogyan hozhat létre sikeres e-mail marketingkampányt.
Annak érdekében, hogy az e-mailjei ne fordítsák el az embereket, mindig kérjen engedélyt, mielőtt kiküldi őket. Helyezzen el egy feliratkozás gombot a webhelyén, és bátorítsa a rendszeres ügyfeleket, hogy barátaikat is feliratkoztassák. Ha szeretné még jobban ösztönözni az embereket a feliratkozásra, akkor csak előfizetőknek szóló ajánlatokat is kínálhat.
Tartsa a marketingszövegeit személyes, barátságos szinten. Ahogyan a marketing sok más módszerénél, úgy itt is több ügyfél hajlandó lesz több üzletet kötni Önnel, ha személyesebbé válik. Ha például tudja, miért iratkoztak fel arra, hogy e-maileket kapjanak Öntől, írja bele ezt az okot az e-mailjébe.
Ne bombázza a címzettek postaládáját "Vásároljon most!" felirattal. Ez egy nagyon ismétlődő módszer, és könnyen lehet, hogy spammer-nek fogják tartani, és sok ügyfelet veszít el. Higgye el, mindannyian tudják, hogy egy terméket vagy szolgáltatást próbál eladni; azonban nagyobb sikert érhet el, ha először kapcsolatot épít ki velük, majd mind magát, mind pedig azt, amit kínál, szakszerűen népszerűsíti. Ők hálásak lesznek ezért, és talán még vásárolnak is öntől valamit.
Legyen kreatív az e-mail-dizájnjaival, hogy kiderítse, mi működik a legjobban. Küldjön ki néhány e-mailt olyan tartalommal és linkekkel, amelyek betűtípusukban és szövegszínükben különböznek egymástól. Játsszon a képek elhelyezésével, beleértve a logókat is. Miután elküldte az e-maileket, derítse ki, hogy melyek voltak a legjobb kattintási arányúak. Egyelőre maradjon ezeknél, de időnként változtasson, hátha talál olyan módszert, amely még jobban működik. A nagyobb kattintási arány több eladást jelent.
Fontolja meg, hogy grafikailag intenzív HTML e-mailek helyett szöveges e-maileket használjon a kampányához. Talán azt gondolja, hogy a grafika jobban leköti az olvasót, de általában nem ez a helyzet. Manapság sokan megtanították magukat arra, hogy töröljék a sok képet tartalmazó e-maileket, feltételezve, hogy azok spamek. Emellett ezek a képek gyakran kiváltják a spamszűrőket, ami azt jelenti, hogy az Ön üzenetét az e-mail listáján szereplő néhány ember soha nem kapja meg!
Bizonyos időközönként fel kell vennie a kapcsolatot a feliratkozóival, és meg kell erősítenie velük, hogy még mindig szeretnének e-maileket kapni Öntől. A legtöbb cég ezt kilenc havonta teszi meg, így biztosak lehetnek abban, hogy nem tekintik őket bosszúságnak. Ez azt is garantálja, hogy az Ön e-mail listáján szereplő emberek valódi érdeklődést mutatnak, és nem csak a helyet foglalják.
Nézze meg, hogyan vezetik az üzeneteiket a spammerek, hogy megtanulja, mit ne tegyen soha. Regisztráljon egy ingyenes e-mail fiókot, tegye közzé az új címét a világhálón, és nézze, ahogy a spamek beözönlenek. Nézze meg ezeket az e-maileket, és tanulja meg, hogy mit nem szeretne, ha a sajátjai így néznének ki. Ha hasonlóságot tapasztal, igazítsa ki az e-mail marketingkampányát. Tegyen különbséget a spamek között, hogy javítsa hírnevét.
Amint a fenti cikkből láthatja, ügyfeleinek tájékoztatása az e-mail marketing erejével meglehetősen egyszerű. Ha követi a professzionális marketingesek által használt, bevált módszereket, ügyfelei mindig örömmel fogadják majd az Öntől érkező e-mail üzeneteket. Alkalmazza a cikk tanácsait legközelebb, amikor e-mail marketingkampányt tervez.